Bądź na

Aktywuj już teraz

korzystaj ze zniżek przez okrągły rok!

Więcej

Schowek
Twój koszyk jest pusty
Koszyk
9s3dz7q4tcv723jce6q5
Crossfit jako wszechstronny trening dla ciała
Ogromną zaletą ćwiczeń określanych całościowo jako crossfit jest perspektywa osiągnięcia wymarzonej sylwetki, a zarazem wysokiej sprawności fizycznej. Sprawia to, że ten rodzaj treningu jest od dłuższego czasu cieszy się szczególną popularnością oraz stanowi okazję do kompleksowego zadbania o zdrowie, niosąc za sobą ponadto wiele innych szczególnie przydatnych korzyści. Czytaj więcej >
Droga do sukcesu w treningach

Crossfit powstał na początku XXI w i charakteryzuje się on wykorzystaniem pewnego rodzaju zasad, które to mają wpływać na stopień skuteczności wykonywanych ćwiczeń. Wśród nich znajdują się takie założenia, jak np. trenowanie przynajmniej 3 razy w tygodniu czy też stosowanie różnorodnych rodzajów wykonywanych aktywności. Dzięki temu crossfit pozwala odpowiednio zapobiec uczuciu monotonii mogącej pojawić się podczas ćwiczeń. Ponadto, tego rodzaju trening składa się z rozgrzewki, workoutu oraz rozciągania, co pozwala osiągnąć efekt prawidłowego i kompleksowego zadbania o ciało.

Szeroka uniwersalność crossfitu może przyczynić się do ułatwienia osiągniecia sukcesu w wykonywanych treningach. Niewątpliwie, z pewnością wymaga on dużej determinacji oraz wytrwałości, jednak różnorodność rodzajów podejmowanych ćwiczeń czynią ten typ aktywności zdecydowanie atrakcyjną możliwością. Istotną częścią takiego treningu jest prawidłowy sposób wykonywania ćwiczeń, co przekłada się na ich efektywność w trakcie pracy nad ciałem.

Crossfit a dobre samopoczucie

Szczególnie istotne w tematyce crossfitu jest jego powiązanie z dobrym samopoczuciem. Tego rodzaju trening z reguły wiąże się z wysokim stopniem intensywności. Sprawia to, że po skończonych ćwiczeniach organizm może czuć się lekko zmęczony, jednak z pewnością wydzieli również wiele endorfin. Dodatkowo, crossfit angażuje do treningu wiele partii ciała, przez co staje się on odpowiedni dla kompleksowego wzmocnienia. Wśród najczęstszych ćwiczeń z tej kategorii treningowej można wskazać m.in. podnoszenie ciężarów, rzuty piłką lekarską, podciąganie czy wymachy z kettlebells.




Sprawdź, co jeszcze możesz zyskać


Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 40 618 750 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756