Trwa ładowanie
Kod: 519897
Napięcie akumulatora [V]: 18
Średnica oscylacyjna [mm]: 1.6
Zasilanie: Akumulatorowe
Waga [kg]: 1
Brak akumulatora w zestawie
:
Brak akumulatora w zestawie
Zestaw wzbogacony o dodatkowe papiery ścierne
System wymiennych padów =wszechstronność
Zestaw wzbogacony o dodatkowe papiery ścierne
System wymiennych padów =wszechstronność

299 00
29,90 zł x 10 rat 0%

Zamów telefonicznie 756 756 756

1 395 99
Sprawdź

479 99
Sprawdź

839 00
Sprawdź

309 99

489 99
Sprawdź

739 00
Sprawdź

519 00
Sprawdź

615 69
Sprawdź


348 19


815 67
Sprawdź


614 48
Sprawdź


771 33
Sprawdź


1 005 94
Sprawdź

Szlifierka oscylacyjna Bosch


Szlifierka oscylacyjna Bosch to doskonałe narzędzie, które sprawdzi się w precyzyjnej pracy zarówno na budowie, jak i podczas remontu lub majsterkowania. Główną jej zaletą jest prostota obsługi, a także dostosowanie do każdej sytuacji.


Zasilanie i moc


Głównym zadaniem każdej szlifierki oscylacyjnej jest doprowadzenie wybranej powierzchni do pożądanego przez nas efektu. Urządzenie najlepiej sprawdzi się w pracy z drewnem, tworzywami sztucznymi, ale także z metalem. Świetnie nadaje się również do szlifowani masy szpachlowej i powierzchni pokrytych lakierem. W naszych sklepach znajdziecie urządzenia zasilane zarówno z sieci elektrycznej, jak i akumulatorowo. Jedno i drugie rozwiązanie gwarantuje wysoką wydajność, przy czym szlifierka oscylacyjna Bosch zasilana z gniazdka posiada moc od 90 do 250 W.


Kształt i rozmiar


Szlifierka oscylacyjna Bosch występuje w wielu kształtach i rozmiarach, dzięki czemu możemy wybrać to urządzenie, które najlepiej nada się do naszych potrzeb. Główną cechą każdego z nich, która ma największy wpływ na pracę, jest powierzchnia służąca do szlifowania. To na niej można zamontować papier ścierny, mający najczęściej kształt: trójkąta, kwadratu, prostokąta lub okręgu. Każdy z nich sprawdzi się w konkretnych zadaniach, które postawimy przed sobą i szlifierką. Wydłużoną żywotność urządzenia gwarantują specjalne pojemniki zbierające pył, dzięki temu ograniczają znacznie jego przedostawanie się do silnika.