| Rodzaj: | Mikroskop Biologiczny, Mikroskop cyfrowy, Mikroskop dla dziecka, Mikroskop laboratoryjny, Mikroskop szkolny |
|---|---|
| Kolor: | Czarno-biały |
| Długość [mm]: | 200 |
| Waga [g]: | 1400 |
Kolorowy wyświetlacz LCD 3,5
Powiększenie do 500x
Model producenta: DTX 500 LCD
Kolorowy wyświetlacz LCD 3,5
Powiększenie do 500x
Model producenta: DTX 500 LCD
| Rodzaj: | Mikroskop Biologiczny, Mikroskop dla dziecka, Mikroskop szkolny |
|---|---|
| Kolor: | Fioletowy |
| Długość [mm]: | 180 |
| Waga [g]: | 3240 |
Sprawdź
Sprawdź
| Rodzaj: | Mikroskop Biologiczny, Mikroskop cyfrowy, Mikroskop dla dziecka, Mikroskop laboratoryjny, Mikroskop szkolny |
|---|---|
| Kolor: | Szaro-czarny |
| Długość [mm]: | 390 |
| Waga [g]: | 3570 |
Sprawdź
| Rodzaj: | Mikroskop cyfrowy, Mikroskop dla dziecka, Mikroskop szkolny |
|---|---|
| Kolor: | Czarny |
| Długość [mm]: | 205 |
| Waga [g]: | 660 |
Sprawdź
| Rodzaj: | Mikroskop Biologiczny, Mikroskop dla dziecka, Mikroskop szkolny |
|---|---|
| Kolor: | Czarno-turkusowy |
| Długość [mm]: | 170 |
| Waga [g]: | 770 |
Produkt chwilowo niedostępny w sklepie internetowym
Przewidywana dostępność: 12.11.2025
Powiadom mnie, gdy produkt będzie dostępny.
| Rodzaj: | Mikroskop Biologiczny, Mikroskop dla dziecka, Mikroskop szkolny |
|---|---|
| Kolor: | Lazurowy |
| Długość [mm]: | 180 |
| Waga [g]: | 3240 |
Produkt chwilowo niedostępny w sklepie internetowym
Powiadom mnie, gdy produkt będzie dostępny.
| Rodzaj: | Mikroskop Biologiczny, Mikroskop dla dziecka, Mikroskop szkolny |
|---|---|
| Kolor: | Niebieski |
| Długość [mm]: | 370 |
| Waga [g]: | 1530 |
Produkt chwilowo niedostępny w sklepie internetowym
Powiadom mnie, gdy produkt będzie dostępny.
Produkt chwilowo niedostępny w sklepie internetowym
Powiadom mnie, gdy produkt będzie dostępny.
| Rodzaj: | Mikroskop Biologiczny, Mikroskop dla dziecka, Mikroskop szkolny |
|---|---|
| Kolor: | Czarno-biały |
| Długość [mm]: | 450 |
| Waga [g]: | 1800 |
Produkt chwilowo niedostępny w sklepie internetowym
Powiadom mnie, gdy produkt będzie dostępny.



