Trwa ładowanie
Kod: 551697
Rama: Karbonowa, 16"
Liczba przełożeń: 22
Rozmiar koła [cal]: 29
Przerzutka przednia marka: Shimano Deore XT
Przerzutka tylna marka: Shimano Deore XT
Zobacz więcej
Powietrzny amortyzator idealny w trudny teren
Precyzyjne i trwałe przerzutki Shimano XT
Zestawy produktowe
Powietrzny amortyzator idealny w trudny teren
Precyzyjne i trwałe przerzutki Shimano XT
Zobacz wszystkie warianty

6 889 99
344,49 zł x 20 rat 0%
Sprawdź

Zamów telefonicznie 756 756 756


2 399 99

Odbierz
Zamów telefonicznie 756 756 756


6 119 99

Odbierz
Zamów telefonicznie 756 756 756


3 119 99

Odbierz
Zamów telefonicznie 756 756 756

Produkt chwilowo niedostępny w sklepie internetowym

Powiadom mnie, gdy produkt będzie dostępny.

Produkt chwilowo niedostępny w sklepie internetowym

Powiadom mnie, gdy produkt będzie dostępny.

Rower XC


Najpopularniejszy rower górski to rower XC (cross country). To rower przeznaczony do szybkiej jazdy w terenie. Wytrzymały i zwinny, zbudowany na lekkich i wytrzymałych podzespołach. Wybierany dość często, ponieważ jest traktowany jako rower uniwersalny. Poza ramą praktycznie wszystkie elementy w rowerze możemy zmienić na lepsze lub dopasować do naszych wymagań. Zadbajmy więc o jej dobre dopasowanie do swojego wzrostu, aby wygodnie i bezpiecznie użytkować sprzęt. Rower XC zbudowany jest z ramy wykonanej z lekkiego aluminium, a coraz częściej – jeszcze lżejszego karbonu. Aby lepiej dopasować rower do naszych potrzeb, mamy do wyboru dwie wielkości kół: 27,5 oraz 29 cali.

 

Ważna amortyzacja


Rower XC służy do jazdy w terenie, więc koniecznie musi być wyposażony w amortyzator, który ułatwia pokonywanie kolejnych tras. Amortyzator ma za zadanie nie tylko poprawić komfort jazdy, ale przede wszystkim zadbać o dobrą przyczepność w trudnych warunkach. Praktycznie każdy rower MTB XC wyposażony jest w hamulce tarczowe, które są niezawodne w terenie. Dostępne są hamulce tarczowe mechaniczne oraz – z większą siłą hamowania – hydrauliczne.

 

Pomysłowe przerzutki


Rower XC to rower z przerzutkami, umożliwiającymi poruszanie się w każdych warunkach. Pozwalają one przejechać po grząskich, piaszczystych drogach i wjechać na najwyższe górki, ale umożliwiają też rozwinięcie dużych prędkości na utwardzonych nawierzchniach. Obecnie najczęściej występująca liczba przełożeń to 20 lub 22 biegi. Jest to kombinacja dwurzędowej korby z przodu oraz 10 lub 11 rzędowej kasety z tyłu.