Alloy, 21" | |
2 x 7 | |
Shimano | |
Shimano | |
700 x 28 K-193 Blk | |
Brak | |
Zobacz więcej |
w tym roku nie płacisz
Aluminiowa, 22" | |
16 | |
Shimano Claris | |
Shimano Claris | |
700 x 25c | |
Brak | |
Zobacz więcej |
Alloy, 20" | |
18 | |
Shimano | |
Shimano | |
700 x 28, K193 | |
Brak | |
Zobacz więcej |
Aluminiowa, 20" | |
21 | |
Shimano Tourney | |
Shimano Tourney | |
700 x 25c | |
Stalowy | |
Zobacz więcej |
Alloy, 22.5" | |
2 x 7 | |
Shimano | |
Shimano | |
700 x 28 K-193 Blk | |
Brak | |
Zobacz więcej |
Aluminiowa, 21" | |
16 | |
Shimano Claris | |
Shimano Claris | |
700 x 25c | |
Brak | |
Zobacz więcej |
Alloy, 21" | |
18 | |
Shimano | |
Shimano | |
700 x 28, K193 | |
Brak | |
Zobacz więcej |
Aluminiowa, 17" | |
22 | |
Shimano 105 | |
Shimano 105 | |
700 x 25 | |
Road Racing Carbon | |
Zobacz więcej |
Aluminiowa, 17" | |
20 | |
Campagnolo | |
Campagnolo | |
700 x 25 | |
Karbonowy | |
Zobacz więcej |
Aluminiowa, 20" | |
16 | |
Shimano Claris | |
Shimano Claris | |
700 x 25c | |
Karbonowy | |
Zobacz więcej |
Alloy, 24" | |
2 x 7 | |
Shimano | |
Shimano | |
700 x 28 K-193 Blk | |
Brak | |
Zobacz więcej |
Aluminiowa, 19" | |
16 | |
Shimano Claris | |
Shimano Claris | |
700 x 25c | |
Brak | |
Zobacz więcej |
Alloy, 22.5" | |
18 | |
Shimano | |
Shimano | |
700 x 28, K193 | |
Brak | |
Zobacz więcej |
Alloy, 20" | |
2 x 7 | |
Shimano | |
Shimano | |
700 x 28 K-193 Blk | |
Brak | |
Zobacz więcej |
Aluminiowa, 24" | |
16 | |
Shimano Claris | |
Shimano Claris | |
700 x 25c | |
Brak | |
Zobacz więcej |
Aluminiowa, 19" | |
22 | |
Shimano 105 | |
Shimano 105 | |
700 x 25 | |
Road Racing Carbon | |
Zobacz więcej |
Aluminiowa, 20" | |
22 | |
Shimano 105 | |
Shimano 105 | |
700 x 25 | |
Road Racing Carbon | |
Zobacz więcej |
Karbonowa, 21" | |
22 | |
Campagnolo | |
Campagnolo | |
700 x 25 | |
Karbonowy monokok | |
Zobacz więcej |
Karbonowa, 20" | |
22 | |
Campagnolo | |
Campagnolo | |
700 x 25 | |
Karbonowy monokok | |
Zobacz więcej |
Aluminiowa, 17" | |
20 | |
Campagnolo | |
Campagnolo | |
700 x 25 | |
Karbonowy | |
Zobacz więcej |
Aluminiowa, 17" | |
22 | |
Shimano 105 | |
Shimano 105 | |
700 x 25 | |
Road Racing Carbon | |
Zobacz więcej |
Aluminiowa, 19" | |
22 | |
Shimano 105 | |
Shimano 105 | |
700 x 25 | |
Road Racing Carbon | |
Zobacz więcej |
Aluminiowa, 22" | |
22 | |
Shimano 105 | |
Shimano 105 | |
700 x 25 | |
Road Racing Carbon | |
Zobacz więcej |
Aluminiowa, 21" | |
22 | |
Shimano 105 | |
Shimano 105 | |
700 x 25 | |
Road Racing Carbon | |
Zobacz więcej |
Karbonowa, 19" | |
22 | |
Campagnolo | |
Campagnolo | |
700 x 25 | |
Karbonowy monokok | |
Zobacz więcej |
Karbonowa, 19" | |
22 | |
Campagnolo | |
Campagnolo | |
700 x 25 | |
Karbonowy monokok | |
Zobacz więcej |
Karbonowa, 20" | |
22 | |
Shimano 105 | |
Shimano 105 | |
700 x 25 | |
Karbonowy | |
Zobacz więcej |
Karbonowa, 17" | |
22 | |
Campagnolo | |
Campagnolo | |
700 x 25 | |
Karbonowy monokok | |
Zobacz więcej |
Karbonowa, 20" | |
22 | |
Campagnolo | |
Campagnolo | |
700 x 25 | |
Karbonowy monokok | |
Zobacz więcej |
Karbonowa, 17" | |
22 | |
Campagnolo | |
Campagnolo | |
700 x 25 | |
Karbonowy monokok | |
Zobacz więcej |
Rower szosowy męski w Media Expert
Panom, którzy chcieliby zająć się uprawianiem kolarstwa polecamy rower szosowy męski. Wybór różnych modeli jest ogromny. Nie musisz wcale wydawać kilku średnich krajowych, aby pomykać fajną szosówką. Już w okolicach 3 tys. zł nabędziesz solidny rower szosowy, męski idealny do rozpoczęcia kolarskiej przygody.
Kolarzówka męska
Czym różni się kolarzówka męska od tradycyjnego roweru? Główne zmiany dotyczą kształtu ramy oraz jej konstrukcji. Musi być bowiem aerodynamiczna, tak abyś w trakcie jazdy przybrał pozycję gwarantującą najmniejsze opory powietrza. Tym samym łatwiej będzie Ci rozwijać dużą prędkość. Poza tym rower szosowy, męski jest wykonany z lekkich materiałów. W tańszych modelach rama jest zazwyczaj aluminiowa, a widelec karbonowy. To pozwala na uzyskanie masy ok. 11 kg. W sporcie liczy się jednak każdy gram. Dlatego najbardziej zaawansowane rowery szosowe wykonane są z jeszcze lżejszego karbonu. To nic innego, jak włókno węglowe, popularny materiał stosowany w sporcie wyczynowym czy supersportowych samochodach. Dzięki niemu pojazd może ważyć 9 kg lub mniej.
Rower szosowy, męski – napęd
Każdy rower szosowy, męski jest wyposażony w zaawansowany układ napędowy. Liczba przerzutek zależy od konkretnego modelu. Zazwyczaj jest ich przynajmniej 7, a w najbardziej zaawansowanych modelach nawet ponad 20. Duża liczba przełożeń oznacza komfort jazdy niezależnie od warunków. Jeśli napotkasz na trasie stromy podjazd możesz zmienić przełożenie na lżejsze, w przypadku zjazdów osiągniesz zaś większą prędkość. Zobacz także produkty z kategorii: rower elektryczny damski, rower elektryczny męski, rower górski damski, rower górski męski, rower trekkingowy damski, rower trekkingowy męski, rower holenderski damski, rower holenderski męski oraz rower crossowy damski i rower crossowy męski.